Кућа од снова

Chashitsu Tetsu tea house designed by Tujimori Terunobu

Још једна ноћ пружа ти уточиште у мојим сновима. Наши бескрајно дуги разговори буде ме са осмехом на лицу а онда долази зора и попут осеке носи све са плаже на којој смо лежали и посматрали звезде. На којој смо оставили наше трагове. Речи, осмеси, погледи, све се дави у дубини несвесног. Остаје само со у отвореним ранама.

У мојим сновима ми покушавамо да саградимо снове од снова. Али попут каквог неимара из неке народне песме, плашим се да помислим шта би могла бити жртва за опстанак једне такве грађевине.

Не плашим се за себе већ за тебе. Ја сам својим зверима одавно дао име и ставио поводац око врата. Да ли си ти спремна да спознаш своје?

Учинило ми се да сам видео звезду падалицу. Замисли жељу. Ја желим поново да се мучим покушавајући да се присетим твог лица и имена, обликујући их јутарњим зрацима. Шта си ти пожелела?

One comment on “Кућа од снова

  1. zeleni komarac says:

Leave a Reply

