Фантом

fantasy_quill_by_kippcantdance-d48o7ur

 

Ја сам фантом. Постојим када ме мој бол пресретне на пустој мрачној улици као стари пријатељ из детињства. У тренуцима када не постојим ја сам празнина. Мисао која лута незадржавајући се ни на чему превише а опет дотичући све. Ја немам емоције, не сећам се када сам их изгубио и где. Можда су у неком пренатрпаном коферу у купеу воза који се споро вуче кроз сибирске тајге. Не знам. Та моја бол није физичка, не. Она се огледа у спознаји да би требало да постоји због све ове празнине која у мени зјапи попут поквареног шупљег зуба, али авај. Обично не размишљам о њој, али деси се некада док упијам погледом живот, људе, њихове изразе лица, речи, да ме заболи та мисао, попут каквог фантомског уда. Деси се, али брзо нестане, одвуче ме мисао паришке калдрме, а онда се занесем па замишљам док ходам испупченим камењем да сам негде у близини Москве, у неком безименом селу, ходам уским сеоским путем док ме прате пси луталице. Негде у даљини чујем групу стараца како се смеју и вичу: “Наздровје!” И таман када треба да осетим следећи замах леденог ваздуха на лицу, више нисам ту. Ја сам фантом.

Leave a Reply

