Ideja

 

Kažu da je pero moćnije od mača, nije istina, jednaki su. Jednak broj stranica istorije ispisan je mastilom, a ako ne i veći krvlju. Zato pišem, da povećam konačni bilans na strani dobra iako sam i sam mačem mahao dušama koje nisu želele da odu.

Istina. Istina nije više ono sto je bila. U najboljem slučaju ne mari za drugoga. Zlo je uvek usmereno ka cilju, grupisano. Dobrota je raštrkana u pojedincima koji nesvesno pružaju otpor. Pokušavam da ih nađem, ujedinim. Još jedan gram na tasu dobra.

Štitite kralja! Vičem, klonulo dok me drže licem u blatu. Probadaju mi srce, ali nastavljam da živim, ja sam ideja. Tečem etrom i budim noćima izgubljene duše što su se uplele u pamuku koji je upijao krv robova. Nismo ništa različiti, oni nekada i mi sada. Krv nam je ista, boja kože nikada nije bila bitna. Jezik, barijera koja je odavno razbijena dodirom, pogledom. Snovi su nas spojili sa jednim ciljem.

Štitite kralja. Ona viče dok je masa kamenuje. Poslednji red odbrane je probijen. Ona stoji sama. Smeje se zlu u oči. Oni zazorno gledaju neshvatajući. I onog trenutka kada su plašljivo zamahnuli mačem on se stvorio ispred nje. Nije umrla sama. Nije umro sam. Nisu umrli.

Leave a Reply

