Dijalog

Ti stvarno ne shvataš? Nikada nije bio u pitanju novac. On nema novca, ti ga imaš.

Ali on… Njemu se dani nisu pretvorili u traženje načina da smisli neku novu prevaru kako bi zaradio, i pritom ne obazirući se povredio. Bilo koga.

Mene. Mene si povredio.

Koliko puta sam samo čula izvinjenje, a on mi je govorio da to radiš zbog mene, zbog nas. Da me voliš, da želiš najbolje za mene. Pokušavao je da te opravda. Grejao mi je rame dok si ti radio ko zna šta.

Čak si i prestao da pričaš u poslednje vreme, a ja sam prestala da pitam.

Ništa mi nije falilo, ali falilo mi je. Osećala sam prazninu ispod svih skupocenih maski koje sam preko sebe izlepila.

A ti…

Tebi se posao pretvorio u drogu. Postao si zavisnik. Morao si da budeš na prvom mestu! Morao si da se popneš na vrh.

Je l’ ti se sviđa pogled odozgo sada?

Je l’ vidiš kako sve što smo gradili gori?

Je l’ vidiš kako odlazim?

 

Kuda!?

Kod njega?

Ko je on?

Ko je on naspram mene?

Ja sam sve ovo radio zbog nas! Da li stvarno želiš da podižemo decu u ovoj zemlji? Ili želiš da imaju sve? Zašto naša deca ne bi išla na Oksford kada odrastu? Što? Šta misliš, da je neki tamo Englez pametniji? Ne, nego može svom detetu da priušti najbolje obrazovanje…

Zašto naša deca ne bi mogla jednog dana da budu zadovoljna svojim životom daleko od ove proklete zemlje?

Ti se vezuješ za sećanja i uspomene… Misliš da ne možemo nigde drugde da živimo nego ovde.

Zašto? Šta te vezuje?

Zašto misliš da radim i dan i noć?

Evo samo još malo! Znaš li koliko sam blizu da uspem? Znaš li koliko mi malo fali?

Ti si mi dala podstrek. Bez tebe ne bih uspeo.

I ko je sada on? Ja njega čak i ne poznajem!?

Dođavola… Ti se ne šališ, ozbiljna si.

 

 

Da.

 

Ali.

 

Nema ali. Ne mogu više ovako. Tvoje ambicije su postale prevelike za mene.

Ja te više ne volim. Ne! Ne volim te više. I boli me, ali te ne volim! Htela sam da ostarim sa tobom, htela sam da zajedno podižemo decu jednog dana. Ali Bog neka mi oprosti, ovo što počinjem da osećam prema tebi pretvara se u mržnju. Kada te pogledam, osećam gorčinu u ustima. Zato molim te. Nije bitan on. Nemoj njega da mešaš. Ne volim ni njega. On je samo bio tu kada ti nisi.

 

Ali…

 

Nema ali… Ovo je kraj.

Leave a Reply

