Hvala ti

 

Hvala ti što si mi pomogla da stvorim ove svetove. Hvala ti što si u njih udahnula život. Hvala ti što si ih pokvasila mojim suzama s vremena na vreme, pa sada mogu i da letim i plivam kroz njih.

Hvala ti na pogledu koji ih je obojio bojama za koje sam znao u lepim snovima i noćnim morama. Hvala ti na dodiru, zbog tebe su topli.

Hvala ti što si mi omogućila da budem sam na palubi ovog broda koji cepa ova cvetna polja uspomena praveći brazdu koja zauvek deli nekada i sada. I premda sam sam, osećam tvoje prisustvo svuda oko sebe.

Hvala ti što mi daješ snagu da sve ovo nosim na leđima, jer da ih nisi držala ruku na njima nisam siguran da bih mogao sve ovo da izdržim. Hvala ti što si me one noći gledala u oči pa sada ne moram da širim zavese kada se probudim u hladnoj sobi kako bih video da napolju sija Sunce. Zatvorenih očiju prepuštam se sećanju tvojih koraka jer sam siguran da će me voditi po tankoj crvenoj liniji u daljinu prema horizontu gde se stapaju lagano zelena i duboko plava.

Hvala ti što si mi verna iako stalno lutam i odbijam da se usidrim na jedno mesto. Ali postoji još mnogo svetova, i ja ne mogu da stanem sada. Moram ih sve obići. Znaj da te nosim u cvetu orhideje zadenutom u džepu kaputa, oseti to.

Moram da idem sada, vetar je povoljan, nadam se da će ova poruka stići do tebe.

Hvala ti.

One comment on “Hvala ti

  1. zeleni komarac says:

    *hug* 🙂

Leave a Reply

