Herkules

 

Želeo sam drugu šansu, klečio sam na kolenima i molio, samo još jednu šansu. Ovog puta neću napraviti grešku. Molio sam Boga, jer tada sam još verovao u njega. Vreme je prolazilo, a bol koji je kidao i cepao njeno postojanje želeo sam da načinim svojim. Lutao bih ulicama kojima smo nekada išli ruku pod ruku sve dok mi ruke ne bi bile izranjavane mrazom. Pokušavao sam da otmem bol i da ga učinim svojim. Da ga nekako, kao vešti lopov, na vrhovima prstiju ukradem, da ne primetiš, da se sledećeg jutra probudiš i zaboraviš da sam se prošunjao kroz tvoje snove i bio deo njih. Da zaboraviš sve. Da odem negde daleko, rasečem se po ivicama, rasporedim ga unutra, lepo prišijem za dušu, da se ne vidi da je bušna…

Je l’ se sećaš kada si spustila glavu na moje krilo, kod onog starog igrališta kada se vetar ljuljao na ljuljaškama a mi gledali zvezde. Nisam ti to rekao, ali mislim da sam najsrećniji bio tada. Nemoj da se ljutiš na mene, imam problem sa rečima. Teško mi je da ih izgovaram jer znam koju težinu nose sa sobom. Pa sam mesto njih spustio usne na tvoje. A ti si prošaptala da me voliš. Davio sam se u zvezdama u tvojim očima. Je l’ se sećaš? To slatko gorko sećanje me i sada prati, evo već pet godina, još uvek me nije prošlo, premda sam naučio vešto da ga skrivam. Ali nekada se kao vešti lopov iskrade na površinu, i od mene načini nasmejanog klovna tužnih očiju.

Sećaš se kada si smejala mojim glupostima? Pokušao sam da nađem tvoj smeh, ali sam našao samo prolazno zadovoljstvo koje je ispunjavalo čula ali mene ostavljalo praznim.

Sećaš se kada ti je glava bila na mom krilu, sedeli smo na onom starom zidiću? Ti si gledala zvezde, a ja tebe. Podigao sam prst i nasumično pokazao nekoliko zvezda i slagao ti da je to sazvežđe Herkules. Hteo sam da budem heroj.

Da li se sećaš?

One comment on “Herkules

  1. zeleni komarac says:

Leave a Reply

