Ronin

 

Ponovo si tu, usamljena ženo, tihi putniče sa druge planete. Iako si otišla, javljaš se u njihovim pogledima koji deluju jednako izgubljeni. Nedavno sam upoznao nju. Ona je slična tebi i meni. Ona isto traži lek u rečima. Piše po papiru i naslanja ga na obolelo srce. Pokušava da posle ponoći uz sveću pronađe svoj put kroz svet jer zna da preko dana u svetu senki nema istine. Podsetila me je na tebe, zato joj pružih ruku. A onda shvatih da ni malo na tebe ne sliči. Njena ruka bejaše topla, mala, nežna, njen zbunjeni pogled molio me je da je ne pustim da padne, stegao sam jače. Neću otići, ne boj se. Ja uvek biću tu, lagao sam je, lagao sam sebe.

Nije nikad trebalo da mi pružaš ruku. Bolje da si me ostavila da ležim u crvenoj prašini. Sada sam ronin. Samuraj bez gospodara koji oseća nemir jer su mu rane zacelile a hteo je da umre. Nije zbog tebe, kako mogu da osećam nešto prema nekome ko nije ni bio stvaran?

Sećaš li se kada smo sedeli pored jezera zagrljeni tamom, kada smo jedno drugom izrekli sve. I kada je zora sa odlaskom snova podigla zidove hotela Poliači, u kom sam pokušao da upoznam nove ljude, ali avaj, nije bio stvaran. Njegovi zidovi nisu mogli da zadrže bes koji sam osećao prema sebi i nestali su. A umesto najlepšeg pogleda sa terase gledao sam kako se ruke okreću ka nebu kao da čekaju kišu da spere čestice ništavila koje me je prekrivalo. Tada reših da umrem, kako bih te pronašao.

I gde si otišla? Ne znam, dotakla si me i otišla… Možda dublje u moje snove. Povukla si svoje bezlično lice presečeno plavim očima. Čekaš da napravim pogrešan korak zar ne? Ljubomorna si?

Ali ja je neću pustiti da padne koliko god da mi podsmešljivih pogleda uputiš kroz svoje podanike laži.

Ja je neću pustiti jer ona je istina.

Ja sam bio ronin, samuraj koji luta, sada sam njen, i ako te ikada ponovo sretnem, biću odan svom novom gospodaru. Oštrica katane nežno će preći preko plavog pogleda. Valjda ćeš onda videti da nisi mogla da budeš ničija osim moja.

3 comments on “Ronin

  1. oceanspoet says:

    Baš snažna priča, bravo…

  2. Pridruzujem se pohvali… bravo

  3. nenadkalabic says:

    Osećam se pohvaljeno 🙂 hvala

Leave a Reply

