Cura te ipsum

3,4,5… Šaka koja je drhtala je skliznula niz hladni metalni potenciometar i pojačala muziku koja je bezuspešno pokupavala da pobegne iz drvenih kutija.

Njen umirujući glas pevao je uspavanku nesrećno zaljubljenima i svima koji su se tako osećali. Svim nesrećnim ljudima na svetu, a opet, svako od njih je osećao kao da se obraća baš njemu.

Ona se pitala kako je baš sada posle tri godine rešio da joj kaže da je i on osećao isto što i ona. On je posmatrao ljude koji su trčali po ulici tražeći skrovište od kiše dok se njegov odraz u staklu mutio sa dimom, čekajući njeno lice. Beskonačne priče rasplitale su se i zaplitale stvarajući lavirint čiji hodnici nikada neće biti istraženi do kraja.

Glava mi je pulsirala. Legoh na plavi etison i učvrstih pogled na lamperiji. Zamišljao sam da nije tu, da kroz oblake i kišu mogu da vidim zvezde koje umiru. Ali video sam  samo nekoliko mušica koje su tiho gmizale po plafonu. Rojile su se iznad mene, spremne da se spuste na moju lepljivu dušu za koju sam od svoje osamnaeste godine tvrdio da ne postoji.

Izabel mi kroz rešetke šapuće da se dignem… Da ustanem. Igrajući na onu istetoviranu kartu koja je uvek malo virela ispod rukava, damu srce, koja me je podsećala da je uvek tu i da će ona proliti svoju krv umesto mene dokle god sam joj veran.

Žmurim. Ne vidim mušice ali ih osećam, osećam svaki njihov sitni korak koji prave po lamperiji. Prelazim rukom preko mesta na kom bi tetovaža trebalo da stoji.

Ona nikada nije ni postojala. Samo sam ja nosio srce na rukavu. Svoja osećanja za reverom.

Ljubičasta košulja upijala je aplauze.

Oni su u tebi videli ono što oni nisu, i bilo im je lakše kada su znali da još neko oseća bol koji oni osećaju. I vidi dokle te je to dovelo, ležiš na podu, pričaš sam sa sobom, spreman da urežeš početna slova svih imena ljudi koji su te dotakli.

I na kraju ćeš postići ono za čim si oduvek žudeo, cygni cantus, postaćeš pisac koji se pretvorio u priču.

Cura te ipsum.

One comment on “Cura te ipsum

  1. Your lovely baby! :))

Leave a Reply

