Brod u boci

 

Kažu da će se večeras po nebu razliti kiša meteora. Zatvorio sam želuzine, ne mogu da gledam. Dosta mi je zvezda koje padaju. Nisam bio siguran da osoba može biti nasukana na ostrvo samoće, okruženo ljudima koji su od nje udaljeni koliko izgovorena reč. Brodovi u bocama bi se udaljavali jedni od drugih kada bi dah onoga ko je želeo da podeli samoću udario u jedra i zamaglio vidik otpravljajući ih u nepoznato, čineći da se pučina  izgubi na pučini.

Stojim na palubi jednog od ovih brodova, okružen ljudima koji plutaju nasukanim na svoje, osećajući se isto. Zaboravili smo imena jedni drugima, a vremenom, kao i sve naučeno što nismo koristili, zaboravili smo i osećanja.

Radimo na frekvenciji onoga što nam serviraju na malim ekranima ne kopajući po duši, ne shvatajući da u nama postoji potencijal za mnogo više od stereotipnih uloga koje su nam ponuđene na meniju. I tako uzimamo šestocifrene čekove, ali naši jastuci izjutra su vlažni, a jutro ponovo sve briše. Vraća nas na status quo. Snovi su plakali, ali snovi bivaju zaboravljeni sa prvim udisajem novog dana.

Ko sam ja?

Zato večeras stojim ovde sam, na daskama vlažnim od talasa koje stvaram, pogledom uprtim ka svodu, zatvorenih očiju. Zamišljam ih kako padaju. Zamišljam i molim se nečemu za šta nisam siguran da postoji da ove poruke ispisane na pergamentima snova ne izblede u vodi koja nas deli, dok ne stignu na svoje odredište.

Ko smo mi?

Dobro jutro tužni ljudi, ostavite jastuke na ogradi broda kako bih osetio dašak svežine kada neukroćeni pasat prođe mojim putem šaljući me dalje.

One comment on “Brod u boci

Leave a Reply

