Svetlost zvezde koja više ne postoji

 

Osećam da su neke stvari koje sam ranije osećao iščezle iz mene, postao sam bezosećajan za osećanja kojima sam pokrivao čežnju, a sada kao da su pala, kao naši pogledi kada smo pali.
Kada smo stali? Kada smo shvatili da je osećanje ono što fali?
Osetio sam kako je tvoja ruka iskliznula iz stiska moje, i kako se deo najcrnjeg svemira slio u mene. Osetio sam prazninu, bol tišine. Nisam mogao ništa da kažem, usne su se pomerale, ali kao da je taj novi deo mene govorio u neku daleku crnu rupu koja nije marila ni za šta, koja je samo proždirala naše suze, i krila ih od nas u udaljenim, tihim delovima svemira.
Neću ni da se pozivam na reč od pet slova. Ne, nije ona kriva. Nisi kriva ni ti, ni ONA, a možda ni ja. Niko nije savršen, a ti bar znaš da sam ja sastavljen od bola svojih grešaka koje me drže da se ne raspadnem.
Sve se menja. Tražim pokriće u citatima velikih koji su već posećivali ova mesta duše i vraćali se kao gorki pobednici.
Tražim pokriće što ti stiskam srce pesnicom i drobim ga u latice slatkih reči. Osećam se kao čovek koji je ubio najboljeg prijatelja, i sada ga nežno spušta na zemlju.
Tražim, ali nalazim samo nova opravdanja… Jer stvari jednostavno mogu da prestanu da postoje. Da li sam ti ikada rekao da svetlosti zvezde trebaju godine da bi stigla do Zemlje? A u međuvremenu se može desiti da ta zvezda nestane.
Vreme. Kažu leči sve. Verujem u to. Već sam tražio spas u zaboravu i tamo ga nalazio.
Zaboravljene ideje, reči, osećanja, sve osvetljeno svetlošću zvezde koja više ne postoji.
Sve će nestati u bljesku koji će nas ostaviti u mraku jedno pored drugog, hladne, kao zalutalu misao koja će naći novu zvezdu da o njoj mašta.

Leave a Reply

