Sve suze sveta

 

Tanka je granica između ljubavi i mržnje, a moj pasoš je ispunjen pečatima koji su zatvarali stare flaše vina koje nismo delili. Vino se rastvara u vodi, kapi krvi isto. Ako je Isus mogao da hoda po njoj, možda ću ja moći da pretrčim okean i smanjim razdaljinu koja u snovima nestaje.

Ako i ne uspem neka se rastvorim u morskim strujama i soli. A pošto kažu da su sve vode sveta spojene, kada u vidu kapljice dotaknem tvoje usne saznaćeš da li si me ikada volela. Zaboleće te rana poljubaca koji se nikada nisu desili.

A ako onda zaplačeš, pošto su suze slane, a kažu da su sve vode sveta spojene, možda me isplačeš. Možda se u tom trenutku stvorim ispred tebe i zagrlim te, kao što nikada nisam.

A možda, samo možda, ako su ovo bile suze kojima sam pisao, možda i ne odeš…

Ali nisu.

One comment on “Sve suze sveta

Leave a Reply

