Apstraktno

 

Niko me ne razume.

Ona kaže da sam previše apstraktan, drugi misle isto, ali ne govore.

Da li su se simboli u meni razbili i izmešali kao delići slagalice, i sada pokušavam da ih spojim ali su svi boje neba?

Ili i dalje mogu da iskočim iz stranice, zgrabim te za gušu, jako, ali dovoljno nežno da ti ne polomim grkljan. Uvučem te u sebe. Pustim da osetiš bol, i ako preživiš vratim te nazad u tvoj stvarni svet prosto proširenih rečenica gde je sve jasno.

Da li možeš da hodaš ovde gde reči imaju težinu olova, i odbijaju se od zidove koji se niotkuda nasumično pojavljuju? Da li možeš da hodaš uspravno!?

Ne…

Zato pusti mene, moji ožiljci trebaju nove prijatelje.

Neka te sa druge strane kapije. Jednog dana je neće biti.

Leave a Reply

