Vrata pakla(raja)?

Ne mogu da pišem, svetlost sveće umire, moram da se vratim na bojno polje. Legije me čekaju. Poveo sam ih da osvojimo…

Njen osmeh…

I sada stojimo pred vratima pakla, bosi, spremni da gazimo preko vrelog stakla, ako uspemo da razvalimo okove koje si na njih postavila.

Tvoj dodir…

Stežemo koplja, ona lete, i zabijaju se u vrata doma koji nikada neće postati dom.

Ali zašto da stanemo sada?

Hajdemo legionari!

Njen pogled…

Neka vas vodi! Penjite se, ako ne možemo da ih srušimo preskočićemo ih! Penjite se uz koplja koja ste bacili. Gledajte ka nebu.

Večiti život?

Kome je obećan?

Samo sanjarima koji se plaše da žive u ovom trenutku…

Rat u ime ljubav… Zbog čega drugog?

I nekako na kraju ostajem sam… Njihovi šlemovi i štitovi biće posude iz kojih će psi piti kišu pomešanu krvlju spranu sa njihovih tela.

Padni kišo, sprej ljagu sa mog imena! Speri grehe sa moje prljave kože.

Svi su pali osim mene. Okrećem se, Sunca nema, samo oblaci i vrelina koja se probija sa druge strane kapije izbodene spartanskim kopljima.

“Dođi i uzmi me!”

Čujem glasove u glavi koji mi kažu da se vratim. Pre bi me uznemirili, sada sam siguran šta želim.

Želim da se prepustim, umoran sam, dosta mi je osvajanja, rušenja i klanja… Prsti polako prelaze ivicu, a telo počinje da se naginje…

Širim ruke, dok mi oblaci udaraju u lice i ožiljke na grudima.

“Zaaaaaar nisaaaaam biooooo dobaaaar raaaatniiik!?”

Oči su zatvorene, ali na licu je smešak… Dugo ga nije bilo.

Staklo ili perje…

Iznenadi me…

 

3 comments on “Vrata pakla(raja)?

  1. Svakim tekstom sve sigurnije sam najveći fan. Divno.

  2. Ko bi rekao da može da bude još bolje. :*

Leave a Reply

