Zamak u pesku

 

 

Nisam te dugo video…

Ali ti i ja. Mi se tako često nismo ni viđali. Naša „veza“ i nije bila „fizička“. Ja sam oduvek, od prvog dana kada sam te upoznao pomislio da ima nešto u tim tvojim velikim okruglasto klikerastim očima. Okatilo. Spoznao sam da iza njih gori vatra ali je nisam odmah razumeo, i pustio sam da me plamen proguta, znajući da me ne može ubiti. Mislim da sam te tada na trenutak izgubio. Ali sam uvek osećao prisustvo tvog veselog duha koji je bio negde na prelazu između veverice i morža. Nekada tako umoran i trom, a nekada nesavladiv.

Čak mi ovo ti i ja zvuči smešno kada ga izgovorim. Deluje kao da pokušavam da nategnem vasionu u zadnji džep, znajući veoma dobro da tamo neće moći da stane. Da ti i ja ustvari nikada nismo ni išli ruku pod ruku, već više jedno pored drugog. Kao da smo živeli u paralelnim svetovima između kojih je postojala tanka opna koja je dozvoljavala da se oni dodirnu, ali nikada da se proliju jedan u drugi.

Ti i ja, u početku nismo puno ni pričali, ali to se ni ne računa u ovakvim „vezama“, zar ne? Računaju se oni mali kratki momenti, skoro patetični, poput dodira ruke, ili malo dužeg pogleda.

Mislim da mi najviše nedostaje tvoj dodir, iako znam da ne voliš da te bilo ko dodiruje.

Ti i ja… Posle si rekla kako sam uvek tu za tebe kada ti je teško, kako te nikada nisam ostavio, iako je kroz tvoj život prošlo mnogo jedno-sezonskih prijatelja, tvredći da si ti kriva zato što ostaješ sama… Ne slažem se. Jer ako te nikada nisu razumeli, ako nisu shvatili da si takva, da lako kliziš kroz prste, onda su od samog početka bili osuđeni na gubitak.

A sve što ostaje iza srušene kuće je pesak i prašina, ali i od peska se može napraviti dvorac. Samo pusti vreme da teče, a ja ću biti tu. Biću neka izvitoperena verzija lovca u žitu, i neću pustiti pesku da odleti sa litice. Sakupljaću ga u kanticu i donositi ga tebi dok budeš pravila svoj zamak, pazeći na talase, da ga ne sruše.

Ne bih više da dužim, dužnost me čeka. Čekaću sa svoje strane membrane da se vasiona uskomeša i napravi naš sledeći korak.

 

3 comments on “Zamak u pesku

  1. Svaki put se oduševim kada je pročitam. Svaka čast!

  2. oceanspoet says:

    Evo sad sam opet procitala i opet je divno!

Leave a Reply

