Na krilima feniksa

 

– Ali zašto feniks?

– Zato što on predstavlja nešto što nastaje ni iz čega. A ti to umeš. Umeš da uhvatiš mističnu notu koja lebdi, baciš laso oko nje, ukrotiš apstraktno, pripitomiš ga i stopiš se sa njim dok pišeš. Uvučeš nas u svoj san, stegneš dovoljno čvrsto da se osetimo sigurno a zatim se vineš u visine, staneš među oblacima, pustiš nas, i dok padamo i gledamo tvoje misli, ti stojiš gore i čekaš. Čekaš da vidimo i osetimo. Zatim se sjuriš na krilima feniksa i u velikom oblaku vatre uhvatiš nas pre nego što dotaknemo zemlju. Ja sam u tvom zagrljaju osetila bol, dovoljno jak da ubije, gledala sam kako umireš i pretvaraš se u pepeo. Gledala sam kako se rađaš, kako ti krila ponovo rastu, kako se dižeš u visine i ostaješ tamo dok ne odlučiš da nas pustiš da u tvom zagrljaju padamo kroz nežni vrtlog da bi nas na kraju ponovo uhvatio. Iako sam leptir, nikada nisam izgorela…

– …

2 comments on “Na krilima feniksa

  1. Leptir says:

    🙂

  2. Divan tekst i divna slika takođe! Još jednom bravo za talenat i za izbor! 🙂

Leave a Reply

