Čekanje

 

Smiren?

Daleko od toga. Sedim u svojoj sobi, telefon zvoni, ali zvuk je prigušen visokom temperaturom, emocijama i hladnoćom u meni. Nestali su svi Bogovi, nimfe i muze kojima sam se okretao, ali nikada nisam tražio njihovu dozvolu, samo oproštaj. A sada se ne usuđujem, zagrebao sam noktima, stisnuo sa mrtvim izrazom lica dok se krv slivala niz prste, ne verujem da bi mi čak ni bludnik kao Zevs oprostio.

Zato se pretvaram u svog Boga.

Pokušavam da udahnem duboko, ali negde na pola dah se zaustavlja. Izdišem. Učenik velikih filozofa, oni me nemo posmatraju sa polica. Da njihove gipsane glave mogu da se pomeraju,verovatno bi negodovale.

Neka su prokleti i oni, i svi zbog kojih sampostao ovakav.

Kada si se poslednji put nasmejao? Kada si poslednji put nekome pomogao bez da si ih odmah zatim upisao u crnu knjižicu?

Telefon i dalje zvoni. Moja dva najbolja druga zovu, na smenu, čuli su šta se desilo.

Ne mogu da se javim. Gledam svoj odraz u prozoru, on se iskrivljuje, ja nestajem, pa se pojavljujem ponovo. Isti kakav sam bio. Sada bi bio pravi trenutak da se noćna mora završi… Da me prozorsko okno proguta i izbaci sa druge strane, u magloviti svet vizija kako bih jasnije video. Jer tamo negde u mraku postoji svetlo, i ako ga postavim kao cilj, imaću put kojim ću moći da se krećem. Bez mraka sivilo sa ove strane će me pretvoriti u mrlju. Zato te molim da me ne mrziš… Morao sam da pređem na drugu stranu. Da nisam, više ne bih bio ja, onaj kog si volela.

Zurim u svoj odraz. On ustaje, gleda me. Njegove usne se pomeraju kao da želi nešto da kaže, ali mrak ga guta, i on nestaje.

Mislim da je rekao: „Čekaj me, pronaćiću te…“

Čekam…

Na svom tronu od kostiju gde kazaljke razvlače vreme u beskraj…

Čekam.

One comment on “Čekanje

  1. http://youtu.be/6Q8NjLljxT0 Slučajno sam slušala ovu pesmu dok sam čitala i kombinacija ta dva su mi umalo izmamile suze.

Leave a Reply

