KOGO

Što više razmišljam sve više i više sebi izmičem.

Sedim na kauču dok se znojava tela oko mene klate u ritmu bubnjeva i ženskog vokala, koji prigušuje narodna muzika koja dopire sa splava do.

Posmatram ih, svi se smeju, svi su tako veseli, kao da jutro neće doći. Kao da će sutra kada se budu videli, reći nešto više od “Zdravo”, ako i toliko.

Ona ga ljubi, ona ga ne poznaje. Ruka joj je vlažna od alkohola koji pije i koji se proliva dok igra i podiže čašu.

Konobari se dovikuju, provlače se između, namiguju, flertuju.

Ja je i dalje posmatram, a onda me je opazila.

Naborana crvena haljina se migolji kroz masu, i spušta se na kauč do mene. Na sto spušta čašu u kojoj se nalazi nešto što u najboljem slučaju može da bude otrov. Gledam u plavu smešu, a zatim u njene zelene oči, a ona naslanja svoje meke grudi na moje rame i približava svoje tamno crvene usne sve dok nisam osetio njen topli dah na vratu, koji me je poput leda naježio.

“Hoćeš da probaš?” – pokazuje prema čaši iz koje izviru dve roze slamčice dok se na plavoj površini formiraju koncentrični krugovi kad god basista dotakne žicu.

“Ne hvala, ne pijem…” – odgovaram joj, nezainteresovano.

“Videla sam da me gledaš…” – šapuće ona i dalje… Nakrivljujući glavu u stranu, na detinjast, dopadljiv način.

Izmičem se, i njena glava gubi oslonac, na trenutak. Gledam je u oči… Vreme se usporilo, najednom je postalo toplije, osećam kako mi se u vrhu čela skupljaju graške znoja. Ljudi oko nas deluju zamrznuto u vremenu. Čak i muzika deluje kao da dopire iz neke druge dimenzije. Samo koncetrični krugovi u koktelu i dalje šire svoje obode na isti način.

Njene crvene usne se ne pomeraju. Njene grudi šire i skupljaju crvenu haljinu koja joj prekriva, ne baš cele butine.

Pogled mi se vraća na njeno lice. Ono deluje pomalo umorno, ali odlučno. Pune usne skrivaju zube koji su grickali ružičastu slamčicu.

Ako nešto ne kažem mislim da će pomisliti da sam čudan. Ako već i ne misli. Jer celovečernje sedenje na svirci me prilično kvalifikuje za tu titulu.

“Sviđa mi se kako igraš…” – govorim tiho… Misleći da će me čuti pošto se u mojoj glavi sve usporilo i stišalo… Ali ovo kao da joj je dalo povod da se ponovo nasloni na mene i spusti se još udobnije na moj vrat, približavajući svoje uho mojim usnama, dok svojim verovatno pokušava da mi kaže da me nije čula, pritom me samo još više zagrevajući…

“Kažem, sviđa mi se kako igraš, drugačija si od ostalih devojaka…” – izgovaram, gledajući niz njene leđa…

Ona se izmiče sa još većim osmehom nego kada je došla, i ustaje.

Bravo genije, kakav način da započneš konverzaciju, mislim se u sebi. Sada će da prospe ovo plavo po tebi, kiselina će te pojesti i gotovo.

Pogled je prati i spreman je da zažmuri kada se čaša zaleti prema njemu, ali ona pruža ruku. Njene usne govore: “Hajdemo napolje…” Ne čujem je, ali je hvatam za ruku, ona me poput arhitekte ovog lavirinta vodi, i taman kada sam mislio da nećemo moći da prođemo kroz debeljka, ona skreće levo, i jedna od njenih drugarica se pomera u stranu… Osećam hladan vazduh, i sledećeg trenutka smo ispred.

Gleda me nevinim pogledom i pita glasom koji nestaje u talasanju Dunava: “Kako se zoveš?”

“Nenad, a ti?”

“…..” ne čujem je…

“Izvini, nisam te čuo…”

“…..” ovog puta sam siguran da nisu bili ni talasi, ni glas pevačice koji su progutali njeno ime… Bila je to tišina. Mrtva tišina, koje je to izgleda uradila i prvi put.

Gledam je zbunjeno. Gledam je u oči čija boja podseća na vodu koju svetla splava obasjavaju. Ona se i dalje smeši.

Primiče se i hvata me rukom za košulju, privlači me, osećam se bespomoćno…

Zatvaram oči kada već ne mogu ništa da uradim i prepuštam se trenutku. Osećam finu teksturu njenih usana. Kada me bude pustila mislim da ću pasti. Ali otvaram oči…

I dalje sedim na kauču. Gledam u njenom pravcu. Ona gleda u mene.

Leave a Reply

