Još jedno poznanstvo

Toliko sam razmišljao šta da napišem, kako da se predstavim, da ostavim dobar prvi utisak, jer se oni ostavljaju samo jednom. Osećam kao da me ne znaš iako u mojim snovima nije tako.

 

Ali onda sam shvatio da reč na papiru živi bez obzira na to da li se ona nekome sviđa ili ne, da li neko zna za nju, ili ne… Baš kao i mi…

 

I ti i ja tragamo za plamenom koji će nas upaliti dok ne izgorimo.

 

Ja pokušavam da pronađem sebe, premda znam gde sam, mislim da se neću pronaći dokle živim. Zato biram da napipavam u mraku kada zatvorim oči i pustim prste da stegnu olovku. Zato to sada delim sa tobom, jer želim da znaš da ono što vidiš nije ono što se krije ispod površine.

 

Na površini je maska koja se stapala sa licem godinama, rečima, dodirima.

 

Jedino oči ne lažu, gledaj u njih, jer želim da me upoznaš.

 

Idealna ti koja obitava u mom svetu daleko je od stvarnosti, ali meni se sviđa tako. Hoćeš da me pustiš da živim u laži, na povodcu iluzije?

 

Molim te… Nemoj se nikada menjati. Nemoj mi nikada reći istinu.

 

Leave a Reply

