Ruza i orhideja

Ne postoje granice. Postoje samo okviri koje ako postaviš oko svoje misli stoje tu i ne dozvoljavaju ti da lutaš… Kao slika… Zamisli platno koje nema granice, neko je uzeo kofu u kojoj su se nalazile naše sudbine i prosuo ih po njemu… Boje koje se razlivaju u nedogled… Sećanja, osećanja, budućnost, svi pomešani na kičici slikara života i smrti…

 

… jer sudbina beše neizbežna…

 

Pogledao sam u tvoj dlan, za trenutak se izgubio… Zatim sam pogledao u tvoje oči boje kestena, tog trenutka sam zauvek postao izgubljen… Pesak je leteo sa vrha brda gde je usamljeno drvo stajalo… Ali to se nikada ranije nije dogodilo… Šta??? Kako si dospela gore… To je moj hram… Narušila si ustaljenu monotoniju u koju sam tonuo… Plašim se… Zbog čega ovo radiš? Ti ne treba da budeš tu, vičem dok stojim u podnožju… Ne želim da se popnem dok si ti tu… Skloni se… Pusti me… „Ma dođi“, nežno govoriš dok velika ružičasta sijalica počinje da se gasi iza tvojih leđa… Uhvaćen u struju, tvoje misli me hvataju pod ruku u vidu vetra sa drveta koje je bilo samo moje… Nelagodnost se utapa u suzama… ali bola nema… slivaju se same, padaju na travu, a na mestima gde dotaknu zemlju, izrastaju orhideje… poneki trn na dršci, ali nemarim… pesma me vodi…

 

Približavam ti se, na samo dva koraka sam od tebe… Mračna kula nikada nije bila bliža. Šta li se nalazi na poslednjem spratu tvrđave koja jedva drži na okupu sve svetove kako ne bi pali u zaborav?

 

Crvena ruža? Ne… Zašto mi dodiruješ lice? Zašto na trenutke osećam kao da nisam u svom telu, kao da sve posmatram sa strane? Kroz doline tvojih dlanova moje suze nalaze put, gledam tvoje usne, pretvaraju se u latice, osećam kako gubim tlo pod nogama, ali sam čvršće vezan za tlo… Čvrsto zagrljeni pretvaramo se u nešto što smo oduvek bili…

 

Poslednja senka pala je na ljubičastu orhideju, i crvenu ružu koji su ostali da zauvek stoje kao znak savršenstva…

 

Umorni putniče ako ikada zalutaš ovim putem ne uberi ove cvetove, ostavi ih da zajedno uvenu, i njihov prah se raspe beskonačnim predelima koje su zajedno naslikali…

Leave a Reply

