Bezbedna

Možete da osolobađate svet…

Možete da započinjete revolucije…

Ali ako povredite ono što je moje, znajte da će osveta biti vrela i brza. Neću čak zastati ni da promislim o svojim postupcima, nevolji i bolu, koji se sasvim sigurno nalaze na tom dobro utabanom putu.

Ležaćete, poput zatvorenika noć pre izvršenja smrtne presude, na hladnoj ulici boreći se za poslednji dah, pokušavajući da shvatite, da se pomirite sa onim što sledi, pitajući se “kako se ovo dogodilo?”, pakujući u torbu uspomena poslednju sliku sa ovog sveta, viorenje mog kaputa na vetru, koji će biti prevoz vašim dušama do konačne stanice.

Njena suza skliznuće na jastuk, ali ne zbog vas, ne zbog bola, već zbog moje duše koja je prestala da oseća. Koja je otupela na radost, suze, smeh i bol, svega osim nje.

Nije bilo oduvek tako, nekada davno sam umeo i da se nasmejem. Mislim da sam jednom pustio i suzu. Da, mislim da je to bilo onog dana kada si mi rekla da me ne voliš više.

Tog dana, nešto duboko u meni je uvelo. Srce je usporilo svoje otkucaje, ruke su postale hladne. Oči više nisu sijale kao pre. Bol nisam osetio čak i kada sam pokušao da hladnim zarđalim žiletom prerežem i zaustavim krv koja je putovala do srca. Nije me bilo briga, mislio sam da mi neće trebati pošto ga više nemam. Ali shvatio sam da mi je potrebna. Potrebna mi je da vri kada je dotaknuta suzom, njenom suzom. Neophodna je za nastanak eksplozije nečega u mojim mislima, koje postaju crne, sve dok njihove zidove ne oboji tamno crvena boja… Onda spokoj obuzme moje telo, i osećanje koje ispunjava nastupa… Onda mogu mirno da spavam.

Oslobađajte svet, vodite ratove…

Započinjite revolucije, zbacujte vladare…

Nije me briga, sigurni ste. Dok ona mirno spava…

Leave a Reply

