Anđeo čuvar

Vidi nas, stojimo ovde nagi, sve sa nas je zbrisano, sve sem istine, oseka je upravo odnela ostalo. Istina je tu da obriše nas.

Volim te.

Ali plašim se tvog pogleda. Postoji nešto, duboko u tvojim očima. One su postale strah mojih strahova, plašim se tišine.

Ti znaš sve.

Znaš kada bes u meni pokida okove i rešetke. Da u meni postoji neka nezaustavljiva sila koja teži da se samouništi, koja čini da trčim u susret nevolji širom zatvorenih očiju. Znaš da će je tvoj zagrljaj pripitomiti kada noć padne. Ja sam tvoj.

Da, ti nikada nisi bila moja, uvek sam ja bio tvoj. Plašim se tvog mirisa dok ležiš pored mene. Ispunjavaš me. Sa takvom lakoćom uzimaš stakliće rasutog mene, i lako kao pokretom kičice stvaraš me ponovo.

Ali ja moram da pobegnem! Ti ne shvataš i ne znaš kako je to kada te nešto unutra grize, čupa, steže, zavist koja pustoši misli dok samo ona ne ostane krvava i besna.

Pusti me…

Pusti da odem, vratiću se, obećavam! Vratiću se kao drugi, bolji čovek. Ovakav kakav sam sada, mogu samo da te povredim, a ti znaš da to nikada ne bih želeo. Pre bih sebi uskratio postojanje na ovom lažnom svetu. Pusti me da se izgubim negde daleko. U beskrajnim suzama smrti gde će puštena zver morati da umre, da izgori pod bolom o kom mašta ali ga nije svesna. I kada jednom ostane da leži nepomična pod crvenim nebom, onda će svemu biti kraj. Kraj meni kakvog si znala.

Tog trenutka ću postati tvoj anđeo čuvar.

A svi anđeli smrti neka znaju sada, da nepostoji mesto, na ovom, ili bilo kom svetu, gde se mogu sakriti, ako tebe povrede.

Anđele, ja sam spreman…

Puštaš li me?

One comment on “Anđeo čuvar

  1. Ovakve tvoje priče taknu do suza.

Leave a Reply

